اطلاعیه فروشگاه

این سایت با هدف کمک به ترویج و گسترش علوم مختلف ایجاد شده است،امیدواریم بتوانیم نیاز بازدیدکنندگان محترم را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت پاسخگو باشیم.

دانلود پاورپوینت کودکان و دانش آموزان ناشنوا و نیمه شنوا

دانلود پاورپوینت  کودکان و دانش آموزان ناشنوا و نیمه شنوا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آشنایی با کودکان و دانش آموزان ناشنوا و نیمه شنوا

اختلالات گویایی نتیجه ای است از             نقص شنوایی

البته بجز در مواردی که اختلالی در دستگاه صوتی فرد بوجود می آید. دانش آموزان ناشنوا نه تنها از نظر رشد عمومی ضعیف هستند بلکه در طول زندگی از نظر مهارت های برقراری ارتباط زبانی ، مانند:

، درک مفاهیم و معانی کلمات ، صحبت کردن ، خواندن و نوشتن همواره دچار اشکال عمده و کندی قابل ملاحظه ای هستند

 

 

از آنجا که زبان عامل مهمی است در برقراری روابط اجتماعی و آموزش و یادگیری علوم مختلف ، بدیهی است که مشکل دانش آموز ناشنوا به مراتب بیشتر از صرف نقص حس شنوایی است .

معمولا در حدود 5 درصد از کل کودکان سنین مدرسه رو در مقایسه با دیگر کودکان به نحوی دارای درجاتی از نارسایی های شنوایی هستند، از این گروه 5 درصد ، در هر ده نفر یک یا دو نفر می بایست تحت پوشش آموزش و پرورش استثنایی قرار گیرند.

 

تعریف ناشنوایی

افراد ناشنوا کسانی هستند که از حس شنوایی خود در زندگی بهره ای نمی گیرند و افراد نیمه شنوا کسانی هستند که با آنکه حس شنوایی آنان دارای اختلالاتی می باشد ولی در هر حال با سمعک و یا بدون سمعک تا حدودی می تواند از این حس استفاده کنند.

در هر حال افراد ناشنوا قادرند بیاموزند که صحبت کنند.

 

و در ادامه داریم:

علل و انواع ناشنوایی

ناشنوایی انتقالی

ناشنوایی ادراکی یا عصبی

دانش آموزان با اختلالات شنوایی در کلاس های عادی و وظیفه معلمان

روشهای آموزش و پرورش دانش آموزان ناشنوا

روش زبانی ( شفاهی )

زبان اشاره و روش هجی کردن با انگشتان ( روش دستی )

روش مختلط یا جامع ( ترکیبی )

 

 

فایل پاورپوینت 24 اسلاید



پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
filedoc_2060973_7202.zip3 MB